Vásárlási ajánló

Tudjon meg mindent az utonevek, keresztnevek jelenteserol!  

Utolsó kommentek

Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Elöljáróban néhány gondolat

2010.07.26. 11:24 manianyu

Első gondolataim a blog írásakor....

 
Tavasszal látni a madarakat, amint nagy gondossággal gyűjtögetik a fészeknek való anyagot, hogy végre családot alapíthassanak. Nálunk, embereknél nem így működik a dolog. Jobb esetben előbb van fészek és aztán család, máskor előbb van család, és vagy lesz fészek, vagy nem.

 
Nekünk szerencsénk van, hisz van hol lehajtani a fejünket és a fiókánk is kikelt már.
De amíg idáig eljut az ember, nagyon sok mindenen át kell küzdenie magát.
 
A gyermek érkezésekor van egy kis szorongás a családban. Bizonyára vannak olyanok, akik már a szülés előtt is bújják a gyermekneveléssel foglalkozó könyveket, vagy az interneten próbálnak tájékozódni, míg mások csak a gyermek születése után kezdenek el foglalkozni a témával. Sajnos vannak olyanok is, akik sem előtte sem utána nem érdeklődnek iránta.
 
Nálunk nem volt olyan nagy ijedelem a szüléssel kapcsolatban. Mivel egészségügyi iskolát végeztem, nagyjából (tényleg csak nagyjából) tisztában voltam a dolog elméleti részével, láttam már szülést és azt is tudtam, hogy hogyan kell megfogni, pelenkázni és fürdetni a babát. Körülbelül ezzel be is fejeződött a tudományom.
 
Amikor megszületett Manóka, akkor szembesültem az egész dolog komolyságával, és az első időben bizony eléggé be voltam tojva, nem mindig tudtam, hogy mikor, mit tegyek. Sok kérdésemre választ kaptam ismerősöktől, könyvekből, vagy az internetről, de voltak olyan dolgok, amelyekre nem sikerült azonnal megoldást találnom.
  
Néhány szó magamról.
38 éves vagyok, férjezett, és ezidáig 1 gyermekünk van.
Mint említettem, egészségügyi iskolát végeztem, majd más irányú diplomát szereztem. Tanultam gépírást, szövegszerkesztést, angol nyelvet, iratkezelést. Dolgoztam bőrgyógyászaton, személyzetisként, majd titkárnősködtem, rendezvényeket szerveztem, jegyzőkönyveket írtam, nemzetközi delegációk fogadását intéztem, ügyviteli, majd szervezési csoportot vezettem.
 
Több területen próbáltam már ki magam, de a legnehezebb és egyben legszebb feladatom 18 hónapja kezdődött.
 
Későbbiekben szeretnék írni a fészkünkkel kapcsolatos, számomra fejtörést okozó dolgokról, az általam talált megoldásokról, melyeket sokszor csak 3-4 helyről tudtam összeszedni, valamint bemutatnék a fészek szépítésével kapcsolatos dolgokat.
Valamint írnék a fészek körüli egyéb gondolataimról, remélve, hogy néhány írásom elnyeri tetszésedet, esetleg választ kapsz belőlük a téged foglalkoztató kérdésekre.
 
Remélem még találkozunk!
 

Szólj hozzá!

Címkék: magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladifeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr802176834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása