Vásárlási ajánló

Tudjon meg mindent az utonevek, keresztnevek jelenteserol!  

Utolsó kommentek

Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Babahordozásom története I.

2013.02.07. 19:45 manianyu

2009-ben első lányom születésekor - mint minden más első babás-, elveszve toporogtam az információk között, hogy mit is vegyek, mire lesz szükségünk a kicsi ellátásához, a szállításához, stb....

Babakocsi kontra babahordozás? Esetleg mindkettő?

Utóbbi mellett döntöttünk, vettünk babakocsit is és hordozót is.

A hordozókendő számomra elég bonyolultnak tűnt, így a másik alternatívát választottam, vettünk egy Ergo csatos hordozót (potom 32 ezer forintért). Erről az a hír járta, hogy a legjobb súlyelosztást biztosítja a szülőnek, kényelmes és egészséges a babának is. Gondoltam, a mi lánykánknak csakis a legjobb jár, hát belevágtunk....

Nna uccu neki, újszülött kortól lehet használni, hát én megpróbáltam belegyömöszölni a pár hetes babát, és mivel elég nagydarab vagyok, ez tényleg gyömöszölésnek hatott, mert nehezen tudtam kényelmesen elhelyezni a hurkáimon a picurt. A végeredmény egy jó nagy ordítás lett, így egy rövid időre abbahagytam a próbálkozást.

Néhány nap múlva újra hasonló eredményre jutottam, hiába próbáltam trenírozni, hogy mindig csak egy kicsit többet legyen  benne, néhány hét múlva és néhány hónap múlva is ugyanerre az eredményre jutottam.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem igazán szeretett kézben lenni, sokáig nem bírta ha cipeltem. Az is lehet, hogy megérezte az ellenérzéseimet a hordozóval kapcsolatban, mert ahogy belenéztem a tükörbe, hát, alig fértünk bele...

Sikerélmény volt, hogy 5 hónapos korában 15 percig elmaradt benne...

Így a hordozó a fiók mélyén végezte, mivel szerettünk volna még egy babát, gondoltam, talán majd vele sikerül megszerettetni.

2012-ben meg is született Lilla, aki egy igazi ölbebaba lett, de sajnos még vele sem sikerült megszerettetnem.

(Egyébként valóban ég és föld volt a kézben cipelés és az Ergo között, mivel nagyon jól párnázott a válla, jó a súlyelosztása, sokkal könnyebb benne vinni még a 8-9 kilós babát is, de mégis valahogy nekünk nem jött össze, nem tudtuk megszeretni...)

Más hordozási technikán nem gondolkoztam addig, amíg Lilla 8-9 kilóval elég nagy nem lett ahhoz, hogy ne bírjam el a fenekét cipeléskor. Mivel még nem tud járni, de a nővérét látja a babakocsi körül ugrálni, három lehetőségem van.

1. Hallgatom az ordítását -ha éppen vásárolunk-, egészen a vásárlás végéig.

2. Lerakom a földre, hogy másszon utána

3. Kiveszem a kocsiból, és cipelem 

Mivel mindhárom megoldás sántít valahol, nemrég keresésbe kezdtem, hogy mi is lenne számunkra a megfelelő hurcoló eszköz. Olyan kell, amit pillanatok alatt tudok magamra tenni, könnyű belerakni a babát, elöl és/vagy oldalt is lehet vinni benne.

Bújtam a fórumokat, kérdezgettem, és arra a következtetésre jutottam, hogy tekintettel arra, hogy nem tervezek túl nagy kirándulásokat a babát hurcolászva (max. fél-1 óra), a karikás kendő lesz a számomra megfelelő.

Ki tudja, ha megszereti, a végén beruházok egy mei-taiba is...

(Itt olvashattok arról, hogy milyent választottam... :-) )

 

A teljesség igénye nélkül, íme néhány oldal, ahonnan az információkat szereztem:

http://www.bababolt.com/index.php?/support/gyakori-kerdesek-a-hordozokendrl.html

http://celesztina.blogspot.hu/

http://www.mamami.hu/forum/

http://hurcibaba.blog.hu/2010/02/13/9_hordozok_fajtai_a_karikas_kendo

 

Szólj hozzá!

Címkék: hordozás mit vegyek

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladifeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr375067326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása