Vásárlási ajánló

Tudjon meg mindent az utonevek, keresztnevek jelenteserol!  

Utolsó kommentek

Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Babahordozásom története- a karikás kendő

2014.10.12. 08:54 manianyu

Korábban írtam a babahordozásom sikertelenségéről, és arról, hogy éppen egy nagy babának való hordozó eszközt keresek.

Jelentem, megtaláltam egy Nandu karikás kendő személyében.

Nem volt egyszerű választás, de végül sikerrel jártam.

Kezdem ott, hogy miután eldöntöttem azt, hogy karikás kendőt szeretnék, már csak magát a kendőt kellett megtalálnom. Bújtam a babahordozós oldalakat, fórumokat és bizony nem kicsit hűltem el, hogy micsoda gyönyörűségeket lehet kapni (és nem mellesleg micsoda áron!).

Gondoltam, nekem megfelel egy kevésbé cicomás és ilyen-olyan fantázianév nélküli darab is. A Vaterán kezdtem el nézelődni, ahol néha találni lehetett karikás kendőt, de mivel az áruk a csillagos ég volt, vártam néhány hetet, amíg megleltem az én jól betört nandu kendőmet, potom 5500 forintért.

Arra nem figyeltem, hogy elég hosszú legyen, ezért (mivel elég széles vagyok) egy kicsit nehézkes volt belerakni a lánykámat, de miután beleraktam és elhelyezkedtünk, igazi szerelem lett....

Végre, ismét volt 2 kezem, és nem szakadt le a derekam 10 perc cipelés után. Lilla is jól érezte magát benne, nem ficánkolt 5 perc után sem. Leghosszabb hordozásom 40 perc volt, és egész jól sikerült.

Ajánlom mindenkinek akinek már elég nagy a babája ahhoz, hogy oldalt lehessen hordani, vagy szeret sokat kikéredzkedni a babakocsiból és visítva kérni, hogy kézbe lehessen, aki 2-3 gyerkőccel indul bevásárolni, és a legkisebbet nem szeretné a nyakába ültetve, vagy a kosarat az oldalához szorítva vinni, vagy akinek nem szeret a bevásárlókocsiba lenni a pici.

Igazság szerint mindenkinek ajánlom, akinek igazi ölbebabája van.

Azóta egyébként már meg is váltam a kendőtől, hisz túl vagyunk a 15 kilón és bizony még kendőbe is nehéz cipelni... :-)

Szólj hozzá!

Címkék: hordozás

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladifeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr496783181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása