Vásárlási ajánló

Tudjon meg mindent az utonevek, keresztnevek jelenteserol!  

Utolsó kommentek

Facebook

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Két és fél év után...

2013.01.27. 14:57 manianyu

Tegnap volt 2,5 éve, amikor elindítottam a blogot. Hatalmas lelkesedéssel vetettem magam a munkába, sorra születtek a bejegyzések...

Aztán, mint minden más az életemben, ez is változáson ment keresztül, egyre kevesebbet írtam, egyre kevesebbszer jutottam a gép közelébe.

Változás történt, nem is akármilyen.

lányok.jpgIsmét babázok, nagyobbik lányom már 4  éves lesz jövő hónapban, a kisebbik pedig 1.

3 év és 2 nap van köztük :-)

Az elmúlt 1 évben szinte semmire nem jutott időm, gondolom ezzel más kismama is így van...

Most kezdem látni az alagút végét, ahogy egyre önállóbbak lesznek a lányok, ahogy már nem csak a kicsi felé vagyok fordulva, ahogy egy kicsit több idő jut magamra, ismét több bejegyzés fog születni kútfőből, és nem csak "lopkodni" fogok innen-onnan.

Írásaim -mint eddig is- az engem éppen foglalkoztató témáról fognak szólni.

Gyereknevelés, babázás, óvodáskor, lakás kívül-belül...

Egy kicsit magára hagytam a blogot, és köszönöm, hogy ennyien látogattátok, ennyien "lájkoltátok", remélem a jövőben is olvasóim között üdvözölhetlek Benneteket...

Erika

Szólj hozzá!

Címkék: magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladifeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr295046492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása