Vásárlási ajánló

Tudjon meg mindent az utonevek, keresztnevek jelenteserol!  

Utolsó kommentek

Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Végre elkészült a hálózsák

2010.09.27. 08:54 manianyu

Pár hete jöttem rá, hogy a Lánykámnak elég szűkös a hálózsákja. Nosza akkor veszünk másikat. Körülnéztem pár baba boltban, de mindenhonnan elküldtek, mondván, hogy ekkora méretet már nem gyártanak, hiszen egy 18 hónapos gyerek, már nem alszik hálózsákban.

Nem tudom, hogy honnan vették. Attól, hogy ők nem forgalmazzák, még igény lehet rá, hiszen egy ekkora gyerek még lerúgja magáról a takarót éjszaka, és ha megtűri magán a hálózsákot, akkor miért ne abba altassam?

Elmentünk a Brendonba, ahol persze volt, de leültem a hálózsák árától.

Ekkor szántam rá magam arra, hogy 5 év után ismét előveszem a varrógépet, hiszen az anyagköltséggel együtt is olcsóbban jövök ki, mintha megvenném a hálózsákot.

Szerencsére rátaláltam avarazsollo blogra, ahol nagyon jó szabásmintát találtam, és teljesen fellelkesülve nekiálltam anyagot keresni. (Az első anyag persze nem hálózsáknak való volt, hanem egy gyönyörű bútorszövet, amiből majd egy babzsák készül.) Rátaláltam egy bélelt anyagra, így a bélés is megoldódott, igaz egy kicsit többe került, mintha én csináltam volna.

Mivel a kislányom igen kíváncsi, tudtam, hogy esélyem sem lesz mellette megvarrni a zsákot, így meg kellett szerveznem az "eltüntetését".

Apa lett a nyertes ebben a dologban, így hétvégén elautókáztak Anyósomékhoz (kb. 20 km).

Ez volt az első alkalom amikor nélkülem mentek valamerre, és most kellett szembesülnöm először azzal, hogy milyen nehéz az elválás. Amíg nem hívtak, hogy szerencsésen odaértek, én használhatatlan voltam. Nem tudtam befűzni a tűt, annyira remegett a kezem. Teljesen hülyeség az egész, hiszen jó kezekben volt, Apa talán még jobban félti mint én. Gondolom idővel majd megváltozik a dolog, nem fog ilyen nehezemre esni elválni Tőle.

Amíg oda voltak, a hálózsák elkészült, igaz nem olyanná vált, mint amilyent elképzeltem. :-( Egy kicsit nagyra sikerült a válla, amit majd korrigálnom kell. A lényeg, hogy kész van. (Az összeállítás részleteit itt találod.)


Az utolsó simításoknál érkeztek meg, és mint lehet látni, a csajszi egyből beszállt a buliba... :-)

 

 

  

 

Erika

Vissza a főoldalra

Szólj hozzá!

Címkék: csináld magad varrás

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladifeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr772326101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása