Vásárlási ajánló

Tudjon meg mindent az utonevek, keresztnevek jelenteserol!  

Utolsó kommentek

Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Alvó baba képek

2010.09.16. 15:17 manianyu

Gondolom mindenkivel megesett már, hogy azon kapta magát, hogy jó ideje nézegeti alvó gyermekét.
Valóban bele lehet feledkezni a látványba, hiszen határtalan szépség, nyugalom és ártatlanság sugárzik róluk.
 
Arról nem is beszélve, amikor megkönnyebbülten veszi tudomásul az ember, hogy végre elaludt. :-)
 
Nem egyszer megesett már velem is, hogy beterveztem valamit az alvás idejére, aztán a lánykám csak nem akart elaludni, mintha érezte volna, hogy mennyire szeretném, így azért sem…
Aztán amikor végre elaludt, nemhogy nekiláttam volna a munkának, csak néztem az arcocskáját, és nem tudtam betelni a látvánnyal…
 
Csokorba szedtem néhány Róla készült felejthetetlen alvós képet.
(Néhánnyal a bejegyzéseknél már találkozhattatok.)
 
Íme:
 

5 napos

  

 

 

 

  

 

 

 

 

6 napos

 

   

 

 

 

 

 

 

 

12 napos

 

 

 

 

 

  3 hónapos

 

   

 

4 hónapos

 

 

 

 

4 hónapos

 

 

 

 

 

4 hónapos

 

 

 

 

 

 5 hónapos

 

 

 

 

 

  

 

 

 

7 hónapos

 

 

 

 

 

 

14 hónapos

 

    

 

 

15 hónapos

 

Tudom, hogy egy "kicsit" elfogult vagyok, de szép, ugye??? :-)))


Erika

Vissza a főoldalra

 

2 komment

Címkék: anyaság manókánk

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladifeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr222300580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

~ Dió ~ (törölt) · http://diofoto.blog.hu 2010.09.27. 01:08:00

kis tünemény :)
véletlenül találtam ide, de gyönyörű baba! :)

manianyu · http://csaladifeszek.blog.hu 2010.09.27. 07:17:42

@~ Dió ~: Köszönöm :-)
Örülök, hogy ide találtál, gyere máskor is! ;-))
süti beállítások módosítása